මරණ ගෙවල්වල යන්න බය නැද්ද බොල. කොයි වෙලාවෙ මරයිද දන්නෑනෙ. :Dමෙහේනං පෙට්ටිය ඇතුලු සකලමනාවලට අමතරව මල් ශාලාව ගානෙ පෝස්ටර් ටිකත් ගහල දෙනව.බලමුකො පෙට්ටිය ගෙනාවට පස්සෙ වෙන දේවල්.
අනිද්දා යන්ඩ තියෙනවා නයිටකට
බොලගෙ පැත්තෙ තියෙන්නෙ මරණ ගෙවල් නෙ. අපේ පැත්තෙ තියෙනවා මරණ සමිති. මං නං පැත්ත පළාතෙ යන්නෑ.
මේ පැත්තෙනං තියෙන්නෙ මැරෙන්න ආධාර දෙන 'මරණ ආධාර' සමිති.
මරණාධාර සමිතිය මට කියවෙන්නෙම, "මරලාදාන සමිතිය" කියලනෙ... :-)
:)) :D
කඩවත කුමාරි මල් ශාලාව මතක් උනා. උං නං කලිං ගාණ කතා වෙනව. මෝචෙරියෙ උන්ටයි පොලිස් කාරයට යි පගාවත් උං ගානෙම දෙනව. වැඩේ අහවර උනාට පස්සෙ බොහොම මනුස්සකමිං කතා කරල සල්ලි අරං යනව. තියෙනවනං එවෙලෙම දෙනව, නැත්තං සතියකිං දෙහෙකිං දෙන්ඩත් පුළුවං.
අපේ තාත්තගෙ මරණෙ කළේ, මං අලුතෙං හැදුව ගෙදර. එතකොට ඒකෙ කිරි උතුරුවලත් නෑ. තාත්තව ගෙනාවෙ අඟහරුවාදා. දවසයි තියාගත්තෙ. එක කතාවයි (ඒකත් මරණ සමිතියෙ උංට ඕනෙ කිව්ව හිංදා - බෑ කිව්වොත් මරයි කියල හිතුණා.) මතකවස්ත්ර කෙරුවාවෙං පස්සෙ කනත්තට ගෙනිහිං භූමදාන කළා. ඒ ඔක්කොම තාත්තගෙ විශ්වාස, ආකල්ප අනුව කෙරුණෙ...
මරණ ගෙවල් කියන්නේ අයුතු ජනරාශි බං............
ගල් බෝතල් දෙකක් ලේස්ති කොරල තියාගන්ටෝන.. නැහ්නං තව මරනයක්
අපේ පැත්තෙනම් කලින්ම ගිහින් ගාන කතා කරගන්නව. ඊට පස්සෙ තමා ඔක්කොම. අර ප්රසාගෙ පැත්තෙ වගේ අපේ පැත්තෙත් තියෙන්නෙ මරනාදාර සමිතියි, මල ගෙවලුයි.මරන ගෙදර යන්න වෙන්නෙ මොන බයකින් ද මේනකයො? ඇති බොලා ඉතුරු වෙලා ඉන්නව.
This comment has been removed by the author.
මරණ ගෙදර කියනකොට හරියට මස් කඩේ වගේ.අපි කියන්නේ මළ ගෙදර කියලා. කොහෙත් රජ වෙන්නේ අලුතින් උපදින්නේ මල් ශාලා ඇත්තොයි. කේටරින් සර්විසස් දෙන එව්වොයි තමා. මගුලක් ගත්තට හපන් මළ ගෙයක් වුණහම. ජීවත් වෙලා ඉන්න වුන් මරාගෙන කන්න බලාගෙන ඉන්න පිරිස වැඩී. අනේ සංසාරේ.....
අපේ ගෙවල් ළඟ මලගෙයක් මතක් වුණා...
2002 සුනාමියට අහුවෙලා අපේ ගමේ 10 වසරේ කොල්ලෙක් මලා. උගෙ පෙට්ටිය බදාගෙන අඬන්න අවට පාසල් හැම එකකින්ම යටත් පිරිසෙන් එක කෙල්ලෙක්වත් හිටියා
zranga, Lankawata sunamiya awe 2004 12 26 wenida.
හපොයි හපොයි..දැන් කාලේ මගුල් මරණ 2ම අපි මැරෙන දේවල් තමයි..“ඕ යේස්...අයුතු ජන රාශියක්“
Menaka apiwa live geniyala thiyanawa elaw gedarakata.marana gedarata ape paththe elaw gedara kiyalath kiyanawa.
කොහෙ කොහෙත් මළ ගෙදර පැටිකිරිය එක වගෙයි හැක්
මටත් පරණ පුරුද්දට ඉස්සර කියවෙන්නෙම 'මරණ ගෙදර' කියලා. කාඩ් කෝටියයි ඒ කාලේ.. දැන් 'මරණ ගෙදර' කියන කොට මටම අප්සෙට්. පරක්කු වෙලා ආව නිසා මිනියත් (දෙවෙනි කොටස) බලලම යන්න පුළුවන් එක ගමනින්..
මේනක ලියන්නෙත් සුරංගගේ ෙෙශලියට. ඒත් රත්නපුරේ සමහර ගම්පලාත් වල කතා කරන විලාශයත් බදුල්ලේ කතා විලාශයත් සමානද මන්ද? ඒත් රත්නපුරේ කොස්ගල කියන ගමේ මිනිස්සු කතා කරන්නේ නම් සුරංගගේ ගමේ විදියට....
රත්නපුරේ කතා කරන විදියයි, බදුල්ලෙ විදියක් ටිකක් සමානයි වගේ පෙනුනට, වෙනස්කමුත් ගොඩක් තියෙනව. බදුලු බාසාවෙන් ප්රශ්න අහද්දි අන්තිමට 'ද' යන්න යොදනව හොරයි. උදාහරණයක් විදියට, " ගෙදර ගියද? " කියල අහන්නෙ" ගෙදර ගියා.ආ.?" කියල. කතා කරන ස්වරයෙන් තමයි දැන ගන්නේ ප්රශ්නයක්ද ඇහුවෙ, නැත්තං කරපු/කරන දෙයක්ද කියුවෙ කියල.
ලියවිල්ල හොඳයි. රස වින්දා .මටත් සුරංග මතක් වුනා . මේනකගේ ගමේ විත්ති මගේ අත්දැකීම්වලටත් සෑහෙන දුරට සමානයි . එක වගේ පරිසරය නිසා වෙන්න ඇති . ජය !
වෙනද වගේම කතාව රසවත් නමුත් මම සාමාන්යයෙන් යන්නට අකමැති මතකයේ පරණ තැනකට මේක බලෙන්ම ඇද ගෙන ගියා.
මරණ ගෙවල්වල යන්න බය නැද්ද බොල. කොයි වෙලාවෙ මරයිද දන්නෑනෙ. :D
ReplyDeleteමෙහේනං පෙට්ටිය ඇතුලු සකලමනාවලට අමතරව මල් ශාලාව ගානෙ පෝස්ටර් ටිකත් ගහල දෙනව.
බලමුකො පෙට්ටිය ගෙනාවට පස්සෙ වෙන දේවල්.
අනිද්දා යන්ඩ තියෙනවා නයිටකට
Deleteබොලගෙ පැත්තෙ තියෙන්නෙ මරණ ගෙවල් නෙ. අපේ පැත්තෙ තියෙනවා මරණ සමිති. මං නං පැත්ත පළාතෙ යන්නෑ.
ReplyDeleteමේ පැත්තෙනං තියෙන්නෙ මැරෙන්න ආධාර දෙන 'මරණ ආධාර' සමිති.
Deleteමරණාධාර සමිතිය මට කියවෙන්නෙම, "මරලාදාන සමිතිය" කියලනෙ... :-)
Delete:)) :D
Deleteකඩවත කුමාරි මල් ශාලාව මතක් උනා. උං නං කලිං ගාණ කතා වෙනව. මෝචෙරියෙ උන්ටයි පොලිස් කාරයට යි පගාවත් උං ගානෙම දෙනව. වැඩේ අහවර උනාට පස්සෙ බොහොම මනුස්සකමිං කතා කරල සල්ලි අරං යනව. තියෙනවනං එවෙලෙම දෙනව, නැත්තං සතියකිං දෙහෙකිං දෙන්ඩත් පුළුවං.
ReplyDeleteඅපේ තාත්තගෙ මරණෙ කළේ, මං අලුතෙං හැදුව ගෙදර. එතකොට ඒකෙ කිරි උතුරුවලත් නෑ. තාත්තව ගෙනාවෙ අඟහරුවාදා. දවසයි තියාගත්තෙ. එක කතාවයි (ඒකත් මරණ සමිතියෙ උංට ඕනෙ කිව්ව හිංදා - බෑ කිව්වොත් මරයි කියල හිතුණා.) මතකවස්ත්ර කෙරුවාවෙං පස්සෙ කනත්තට ගෙනිහිං භූමදාන කළා. ඒ ඔක්කොම තාත්තගෙ විශ්වාස, ආකල්ප අනුව කෙරුණෙ...
ReplyDeleteමරණ ගෙවල් කියන්නේ අයුතු ජනරාශි බං............
ReplyDeleteගල් බෝතල් දෙකක් ලේස්ති කොරල තියාගන්ටෝන.. නැහ්නං තව මරනයක්
Deleteඅපේ පැත්තෙනම් කලින්ම ගිහින් ගාන කතා කරගන්නව. ඊට පස්සෙ තමා ඔක්කොම. අර ප්රසාගෙ පැත්තෙ වගේ අපේ පැත්තෙත් තියෙන්නෙ මරනාදාර සමිතියි, මල ගෙවලුයි.
ReplyDeleteමරන ගෙදර යන්න වෙන්නෙ මොන බයකින් ද මේනකයො? ඇති බොලා ඉතුරු වෙලා ඉන්නව.
This comment has been removed by the author.
ReplyDeleteමරණ ගෙදර කියනකොට හරියට මස් කඩේ වගේ.අපි කියන්නේ මළ ගෙදර කියලා. කොහෙත් රජ වෙන්නේ අලුතින් උපදින්නේ මල් ශාලා ඇත්තොයි. කේටරින් සර්විසස් දෙන එව්වොයි තමා. මගුලක් ගත්තට හපන් මළ ගෙයක් වුණහම. ජීවත් වෙලා ඉන්න වුන් මරාගෙන කන්න බලාගෙන ඉන්න පිරිස වැඩී. අනේ සංසාරේ.....
ReplyDeleteඅපේ ගෙවල් ළඟ මලගෙයක් මතක් වුණා...
ReplyDelete2002 සුනාමියට අහුවෙලා අපේ ගමේ 10 වසරේ කොල්ලෙක් මලා. උගෙ පෙට්ටිය බදාගෙන අඬන්න අවට පාසල් හැම එකකින්ම යටත් පිරිසෙන් එක කෙල්ලෙක්වත් හිටියා
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
Deletezranga, Lankawata sunamiya awe 2004 12 26 wenida.
Deleteහපොයි හපොයි..දැන් කාලේ මගුල් මරණ 2ම අපි මැරෙන දේවල් තමයි..
ReplyDelete“ඕ යේස්...අයුතු ජන රාශියක්“
Menaka apiwa live geniyala thiyanawa elaw gedarakata.
ReplyDeletemarana gedarata ape paththe elaw gedara kiyalath kiyanawa.
කොහෙ කොහෙත් මළ ගෙදර පැටිකිරිය එක වගෙයි හැක්
ReplyDeleteමටත් පරණ පුරුද්දට ඉස්සර කියවෙන්නෙම 'මරණ ගෙදර' කියලා. කාඩ් කෝටියයි ඒ කාලේ.. දැන් 'මරණ ගෙදර' කියන කොට මටම අප්සෙට්. පරක්කු වෙලා ආව නිසා මිනියත් (දෙවෙනි කොටස) බලලම යන්න පුළුවන් එක ගමනින්..
ReplyDeleteමේනක ලියන්නෙත් සුරංගගේ ෙෙශලියට. ඒත් රත්නපුරේ සමහර ගම්පලාත් වල කතා කරන විලාශයත් බදුල්ලේ කතා විලාශයත් සමානද මන්ද? ඒත් රත්නපුරේ කොස්ගල කියන ගමේ මිනිස්සු කතා කරන්නේ නම් සුරංගගේ ගමේ විදියට....
ReplyDeleteරත්නපුරේ කතා කරන විදියයි, බදුල්ලෙ විදියක් ටිකක් සමානයි වගේ පෙනුනට, වෙනස්කමුත් ගොඩක් තියෙනව. බදුලු බාසාවෙන් ප්රශ්න අහද්දි අන්තිමට 'ද' යන්න යොදනව හොරයි. උදාහරණයක් විදියට,
Delete" ගෙදර ගියද? " කියල අහන්නෙ
" ගෙදර ගියා.ආ.?" කියල. කතා කරන ස්වරයෙන් තමයි දැන ගන්නේ ප්රශ්නයක්ද ඇහුවෙ, නැත්තං කරපු/කරන දෙයක්ද කියුවෙ කියල.
ලියවිල්ල හොඳයි. රස වින්දා .මටත් සුරංග මතක් වුනා . මේනකගේ ගමේ විත්ති මගේ අත්දැකීම්වලටත් සෑහෙන දුරට සමානයි . එක වගේ පරිසරය නිසා වෙන්න ඇති . ජය !
ReplyDeleteවෙනද වගේම කතාව රසවත් නමුත් මම සාමාන්යයෙන් යන්නට අකමැති මතකයේ පරණ තැනකට මේක බලෙන්ම ඇද ගෙන ගියා.
ReplyDelete